تسلیتـــ

تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا, شعر فاطمیه 

 

صدف چشم من از داغ تو گوهر بارست
چه کنم؟! کار علی بی تو به عالم، زارست!


اشتیاق تو مرا می‏کشد از خانه برون
ور نه از خانه برون آمدنم، دشوارست!


موقع آمد و شد، فاطمه جان! می‏بینم 
دیده‏ی زینب تو مات در و دیوارست!


به گواهی شب و، زمزمه‏ی مرغ سحر
 اهل یثرب همه خوابند و، علی بیدارست


روز در خانه، پرستار حسین و حسنم 
 کمکم کن! که نگهداری شان دشوارست!


یاد آن روز که با زینب تو می‏گفتم:
دخترم! گریه مکن! مادرتان بیمارست!


چاه داند که به من، عمر چه ِسان می‏گذرد 
 قصه، کوتاه کنم ور نه سخن بسیارست


بشنو از شاعر (ژولیده)، تو راز دل من
 صدف چشم من از داغ تو، گوهر بارست

 

 

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود

 

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

 

ای که ره بستی میان کوچه ها بر  فاطمه

 

گردنت را میشکست انجا اگر عباس بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 اسفند 1395برچسب:حجاب وعفاف,حجاب فاطیمه, | 23:44 | نویسنده : دختــرچادری |

اشک فاطمه

ـــــــــــــــــــــــــ

اشک فاطمه