حاظرنیستم...

حاضر نیستم با تمام دنیایم عوضش کنم…

حجابم مال من است…

حق من است…

چه در گرماهای آتش گونه…

و چه در سرماهای سوزناک…

نه به مانتوهای تنگ و کوتاه دل میبندم....

نه به پاشنه های بلند...

میپوشم سیاه ساده ی سنگین خودم را...

تاببرم دل ازامام زمانم....

و هرگاه که مرادرخیابان مینگرد به جای دردگرفتن قلبش...

لبخندی بیاید روی لبش...

یاصاحب الزمان...

اقای بی همتای من...

یک نگاه تو...

می ارزد به صدنگاه دیگران...

من و چادرم ازته دل میگوییم...
 
لبیک یا عزیز زهـــــــــــرا



نظرات شما عزیزان:

برهان
ساعت22:00---15 دی 1395
سلام متن هات عالی بوددددد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 دی 1395برچسب:حجاب,عفاف,چادر, | 17:2 | نویسنده : دختــرچادری |

اشک فاطمه

ـــــــــــــــــــــــــ

اشک فاطمه